WUZ-FORUM

https://wuz.nl
"Laatste Artikelen" lijst moet langer.
Gepost door : Wat U Wist
Op: 14/11/2010 12:06
Mensen schrijven op Wuz in ruil voor gelezen worden. Daartoe moet de titel van hun artikel prijken in de kolom aan de rechter kant. Dat is het enige waar ze van op aan kunnen. Want op de voorpagina gezet worden is een uitzondering, net als in de lijst 'meest gelezen' enz. komen te prijken. Dus iemand die wat schrijft moet een tijdje met zijn titel tussen de laatste publicaties staan.

Soms staan er heel doorwrochte artikelen op Wuz, maar die zijn dan vaak toch in een paar uur aan het zicht onttrokken doordat andere schrijvers snel heel vluchtige niemendalletjes plaatsen die de naam artikel nauwelijks waard zijn en waaronder dan ook nog wat wordt voortgebeuzeld en gekibbeld en afgezeken.

En aan het gezicht onttrokken betekent dan: alleen zichtbaar bij openen van Wuz als je op vorige pagina's klikt.

Hoe dit nadeel te ondervangen? Deze vraag stellen is inherent aan een andere vraag stellen: waarom is de rechter kolom vertikaal gezien zo kort? Daaronder is toch ruimte zat? Het moet wel beleid zijn om "artikelen" zo kort mogelijk in die lijst te laten staan. Wat kan dat beleid dan zijn? Inzenden bevorderen of inzenden ontmoedigen? Hoe langer de ruimte voor lijst des te meer mensen sturen wat in? En is dat een voor- of nadeel voor de Wuz-controleurs? Hoe minder ruimte de lijst heeft des te minder attractief het wordt om te komen schrijven? Voor Wuzzers een vraag en voor wissers een weet.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Gudrun
Op: 14/11/2010 12:08
Ik kijk altijd in 'archief', dan kom ik bij de hele lijst.

Gepost door: Enno
Op: 22/03/2012 11:42
Als ik het goed zie is de lijst "nieuwste bijdragen" nu ook beperkt tot de vorige dag en mag je oudere bijdragen niet meer lezen.

Gepost door: Enno
Op: 25/04/2012 16:40
Als ik het goed zie is de lijst "nieuwste bijdragen" nu helemaal afgeschaft. Je kunt dus niet meer terugkijken.

Gepost door: Peter P.
Op: 27/06/2012 20:36
De linker kolom bevat in de loop van 2012 nog maar een paar van de laatste publicaties. Want wat er aan vooraf ging, hoewel de hele ruimte daaronder leeg is, mag je vandaag de dag niet meer zien. De menuknop om alle artikelen van de afgelopen periode na te slaan is tegenwoordig afgeschaft. Je mag ook niet meer weten hoe vaak een artikel wordt gelezen (alleen maar de beoordelingskliks).

Hoe minder artikelen zichtbaar zijn, des te minder discussie is er mogelijk, des te meer wordt inzenden ontmoedigd, dus des te minder werk is er voor de censuur van deze kinderachtige speeltuin WUZ.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |