| Bonnenquotum van de Wis-redactie |
| Gepost
door : Anti-Anti
Op: 17/12/2010 10:22 |
|
Wat mij opvalt op Wuz.nl is dat veel mensen Wuz gebruiken om hun persoonlijke problemen te vermelden en zo een praatgroep proberen te creëren. Ik als wuzzer vindt dat dit forum bedoelt is om maatschappelijke problemen te bespreken en heb geen zin als soort psycholoog te dienen voor hun persoonlijke problemen. Aangezien 3 van de 3 stukken van mij zijn verwijderd (zonder enige reden) vraag ik mij dus af wat de bedoeling dan is van de wuzz sectie hier op de telegraaf. Een reactie terug krijgen van de wuzz-redactie is blijkbaar te veel moeite. Het is uitermate moeizaam alle kanten op mailen om eens iets fatsoenlijks ten antwoord te krijgen. Daarbij kan niemand volgen wat voor huisregels in het geding zijn. De willekeur waarmee wordt gegumd lijkt op een soort 'bonnen-quotum' van politie-agenten. Als je niet genoeg uitgumt dan werkt het in je nadeel. Een Wuz-gummer die te weinig wist weet dat hij het voor gezien kan houden. De enige constante die er valt te vermoeden is dat het wuz-gebeuren een tikkeltje geïslamiseerd aan het worden is. Al te vaak hoor je verluiden dat de kans op wissen groter is naarmate de tekst waarder de waarheid zegt. Dat mensen elkaar voortdurend afzeiken of flutstukjes plaatsen doet er minder toe. Het aantal beledigingen en persoonlijke neerbuigendheden onder pulp-"artikeltjes" doet de score "meeste reacties" stijgen. Dat blijft dan een tijd in de marge staan. Alsof non-valeurs en pulp-kwantiteit iets zegen over kwaliteit. |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |