WUZ-FORUM

https://wuz.nl
Wuz.....nee dank je!
Gepost door : Roderick
Op: 14/01/2011 22:56
Sinds vanavond ben ik gestopt met het plaatsen van- en reageren op artikelen van WUZ. WUZ.....het dient te staan voor "Wat U Zegt", maar de wuzzer wordt monddood gemaakt! Artikelen worden lukraak verwijderd, reacties worden zo maar weggegumd. Schelkannonades, tieren, schelden, treiteren, jennen? Gaat u gang op wuz! Fatsoenlijk een discussie op touw zetten, normaal taalgebruik hanteren, hoffelijk blijven, een anders mening respecteren? Dan moet u vooral niet bij WUZ zijn. Wuz...met veel tamtam door de Telegraaf als "het platform waar u uw berichten kwijt kunt, waar uw mening telt, is wat mij betreft aan een zelfmoord gestorven. De moderators verzieken dagelijks een platform die zo mooi had kunnen zijn. Een gemiste kans. Ik heb nu mijn stekkie gevonden op NU JIJ.Zomaar iets plaatsen kan niet, je moet wel een aanreiking doen van een geplaatst (nieuws)bericht op het internet. Maar dat scheidt ook direct het koren van het kaf! WUZ.... Wat U ZEIKT!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: anthon11
Op: 15/01/2011 12:39
Ik verdenk de Wuzzer Helga -is Jansy- Wijnstok van gummen en bannen van ons Wuzzers.En je uitdrukking moet zijn,dit scheidt gelijk het koren van de Wuzkaffers.Groet van een boze gebande.

Gepost door: Roderick
Op: 15/01/2011 13:59
De vraag is niet WIE er gumt, maar WAAROM men gumt. Een andere vraag is niet WIE alles maar mag schrijven wat hij/zij wil, ongeacht het schenden van de huisregels, maar WAAROM wuzzers als Rashid M, Plato, Platus, GeenWilders en noem maaar op, gumloos en zonder kleerscheuren het wuzplatform MOGEN verzieken, collega wuzzers beschimpend, honend en bespottend, vloekend, schelden en tierend toesprekend. Haatzaaiende bijdrages, wuzzers op een gemene ordinaire manier uit de tent lokkend.......het kan en mag als je een van voornoemde wuzzers bent.
Zelf heb ik altijd getracht netjes, fatsoenlijk en correct mijn bijdrages te leveren, zowel middels artikelen plaatsen als reageren op artikelen. Steeds hield ik in mijn achterhoofd dat ik dan wel niet ieders mening hoefde te delen, maar wel te respecteren. Met grote regelmaat zag ik mijn bijdrages en/of reacties verdwijnen.....zonder reden! Wellicht vanwege mijn naam? Is een naam een criterium om iemand te boycotten op wuz en strijdlustig alles weg te gummen? Zelfs toen ik gisteravond afscheid nam op wuz, afscheid van al die mensen die ik als wuz-vrienden/vriendinnen heb leren kennen, werd dat nog niet eens gegund. Mijn laatste bijdrage was in no-time verdwenen! Voor mij is wuz verlaagd tot het vieze stinkende beerputje van de Telegraaf. En alleen zwijnen voelen zich, denk ik, in zo'n beerputje thuis. Ik wens iedereen veel surfplezier op het internet.
Een vriendelijke groet, Roderick van Tuyl

Op: 17/01/2011 20:10
Mijn allerlaatste bijdrage. Het stond een kleine ACHT MINUTEN online. Toen kwam de moderatie in aktie met hun favoriete speeltje.....het welbekende gummetje!

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:1TIuNB0qCcEJ:www.wuz.nl/artikel/56059.Roderick:%2520Bye%2520bye%2520wuzzers!.html+wuz+roderick+van+tuyl+bye+bye&cd=1&hl=nl&ct=clnk

Op: 18/01/2011 15:09
Zojuist een hyvespagina aangemaakt, bestemd voor allen die "minder prettige ervaringen" hebben met wuz. Uiteraard staat de pagina nog in de kinderschoenen en moet nog wat aangepast worden, maar het begin is er.
http://antiwuz.hyves.nl/

Gepost door: Plato33
Op: 30/01/2011 10:34
Op artikelen komen reakties leuke en minder leuke en ja dat is het risico op het schrijven en het is maar hoe er mee om te gaan op sommige wuzzers reageer ik ook niet altijd even netjes maar dat hebben zij er zelf naar gemaakt en een beetje sarcasme wie daar niet tegen kan moet niet op wuz of andere forums schrijven en een beetje humor de een vindt het leuk en de ander niet en wat het modereren betreft het is maar waarover men schrijft er zijn van mij ook zat artikelen weer verwijderd maar om daar nu over te gaan piepen en te stoppen met stukjes schrijven je laat je dan wel heel snel uit het veld slaan ook artikelen die de Telegraaf zelf in de krant heeft gezet en die op wuz ter discussie worden gezet worden vaak verwijderd en wat nu precies het handboek van het wuzzen is is mij verder ook niet altijd duidelijk.

Gepost door: Helga
Op: 30/01/2011 13:46
Ik ben Helga goedenmiddag. Ik wil U een ding verklappen. Rashid en Jansy zijn moderators van Noviafact in Almere. Het is maar dat U het weet!

Op: 30/01/2011 21:32
@Plato. Ik ben niet gestopt met WUZ vanwege reacties van anderen, ieder moet namelijk hun mening openbaren op dit WAT U ZEGT platform.....

Ik ben gestopt omdat ik er 101% kotsmisselijk van werd dat die moderatoren constant meningen/bijdrages weggummen, zelfs als je geen enkele wuz-regel overtreedt loop je de kans dat het gummetje gehanteerd wordt omdat de moderatie niet instemt met de geleverde bijdrage. Dat is het niet meer "Wat U zegt", maar eigenlijk "wat de moderatoren willen lezen". En aan die idioterie wilde ik niet meer mee doen. Een bijdrage aan wuz of een reactie hierop staat of valt met de good/bad-feeling van de moderatoren. De wuzzers verdienen respect, de moderatoren een fikse trap in hun ........!

Gepost door: De Edele
Op: 31/01/2011 11:11
Zeg Plato, werk eens meer met punten en komma's. Dat maakt het leesbaarder. Nu is het 1 grote lange zin, en nauwelijks te lezen. Hiervoor zijn nu de punten en komma's uitgevonden. Gebruiken dus.

Gepost door: berexstone
Op: 31/01/2011 11:27
Helga,heeft gelijk qua moderators van de Wuz.Even een aanvulling hierop ik ben nml. de directeur van deze firma. Hoogachtend vd Laan.

Gepost door: Plato33
Op: 31/01/2011 21:31
@Roderick, Zoals ik als schreef snap ik ook het modereren niet altijd en denk ook persoonlijk dat het ligt aan wie de moderator is.
U was in iedergeval altijd een zeer nette en beleefde wuzzer en het is jammer dat u wuz verlaten heeft.
"De Edele", ik zal er rekening mee houden!

Gepost door: rashid
Op: 01/02/2011 12:43
Oke, het Wuz ip adres is 217.196.47.84, kijk maar wat jullie gefrustreerde wuzzers hiermee kunnnen.

Op: 01/02/2011 13:33
@Rashid. Sinds ik die idiote, malafide wuz de rug heb toegekeerd en mijn meningen/bijdrages niet van die halve zolen moderatoren af laat hangen, ben ik alles behalve gefrustreerd. Zelfs op 1 februari schijnt de zon volop voor mij. Get a life, stop the wuz-ipdependency!

Op: 12/02/2011 18:27
Binnenkort ben ik er weer.

Gepost door: De Edele
Op: 12/02/2011 18:34
???

Op: 12/02/2011 18:37
Edeledelen, JIJ belooft niet meer te reageren ???

Gepost door: dutchess5679
Op: 05/03/2011 14:30
Anthon/ Jelle: Ik hoop dat je jezelf vreselijk geamuseerd hebt met in je eentje zonder ban wuzzen. Jij kunt alleen weer op wuzz omdat je een ander alias hebt moeten nemen, maar veel heb je nog niet geleerd. Ga gewoon zo door, dan krijg je ook op Jelle een permanente ban, daar zal ik persoonlijk voor zorgen.

Gepost door: Sabot72
Op: 20/05/2011 08:05
Berexstone, echt waar??

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |