WUZ-FORUM

https://wuz.nl
Nieuwe WUZ sterfhuisconstructie ivm Linkse Kerk
Gepost door : Generaal P.Pardon
Op: 19/05/2011 09:53
HET NIEUWE WUZ IS EEN STERFHUISCONSTRUCTIE

Voor een strengere censuur had men de WUZ-website niet hoeven herstructureren. Het kan ook zijn dat de Telegraaf Media Group het WUZ-gebeuren een gecontroleerde dood wil laten sterven. Zomaar omhakken had ook gekund. Men was per slot aan niemand wat verplicht. Maar dat was moreel cru geweest.

Op de nieuwe manier kan WUZ langzaam opgaan in de gewone Telegraafberichten. Waarom men af wou van het oude WUZ? Het kan link zijn voor de reputatie als de Linkse Kerk vroeg of laat zo'n hippie-advocaat met paardenstaart afstuurt op de WUZ-praktijken, wegens islamofobie. WUZ werd immers goeddeels gevuld met politiek IN-correcte artikelen? Daar kan je zo'n warrige paranoïde ideologie-advocaat op zetten zoals Ties Prakken, alleen de naam is al een contra-indicatie voor deugdelijkheid. Of zo'n demoon die van Allah niet mag opstaan voor de rechter. Kijk maar eens naar de Linkse Lobby tegen vrijspreker Wilders. Daar hebben ze bij de Telegraaf maar eens over vergaderd natuurlijk. Men is weliswaar rechts, maar zaken zijn zaken. Het mocht bij WUZ wel waar zijn maar niet TE waar. Solide schrijvers waren toch al aan het afhaken. En islamkritische artikelen zijn nu nog nauwelijks te bekennen.

Nee, ik denk dat de Telegraaf aan zijn water aanvoelt waar de Linkse Kerk hen op aan zou vallen. Namelijk op het enige argument dat ze altijd hanteren: de Tweede Wereldoorlog. En de Telegraaf, lid van de Kulturkammer, was toen immers fout?

Het links wapperende vingertje probeert altijd andersdenkende media tot zwijgen te brengen of te vervolgen bijvoorbeeld omdat die "onfatsoenlijk" zijn geweest en in de toekomst moeten er volgens Groenlinksers maatregelen komen om die "onfatsoenlijke" pers te kunnen censureren. Laat dit goed tot u doordringen: men is daar voor een maatschappij waarin de GroenLinkse kultuurkamer voortaan bepaalt welke media respectvol genoeg zijn.

Dus ik denk dat de Telegraaf vindt dat het mooi geweest is met WUZ. Als Wilders straks vrijgesproken wordt of meer invloed krijgt dan zullen de slechte verliezers immers briesend op jacht gaan naar een nieuwe prooi? En zulke heisa vindt de Telegraaf nou net niet de moeite waard voor zo'n ding als het oude WUZ. Wissen die handel.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: PeterLang26
Op: 19/05/2011 19:37
Ja, het lijkt inderdaad een sterfhuis constructie te worden. Tegen beter weten in heb ik vandaag toch maar eens geprobeerd een reactie te plaatsen op WUZ (dat was rond 17.00 uur), maar tot op heden (19.36 uur) zie ik mijn inbreng nog niet verschijnen. Ze denken zeker dat ik uren ga zitten wachten totdat ik eindelijk eens iets zie gebeuren. Ik heb wel iets anders te doen. Op deze manier jaag je toch iedereen weg bij WUZ.......

Gepost door: pruts
Op: 20/05/2011 01:00
Ik heb 3 X gereageerd en mijn reactie is nergens te zien. Misschien is het een storing of is de redactie weer een spelletje aant spelen. Ze doen hun eigen site daarmee naar de kl.ten en pesten mensen ermee naar buiten. Zien die dat dan niet ? Leuk is anders.

Gepost door: dutchess
Op: 20/05/2011 07:41
@ Generaal: U zou wel eens volkomen gelijk kunnen hebben. Een dergelijke mail had ik al geschreven aan Anita Wijnstok net nà het verdwijnen van de oude wuz, en als antwoord werd mijn hele account geband. Ik zie hooguit slechts 5 artikelen per dag voorbijschuiven en je commentaren moeten de redactie welgevallig zijn, anders worden ze niet geplaatst. Ook zijn nogal wat reacties later, als ze er al uren op gestaan hebben, gewist. De meest onzinnige polls worden geplaatst, de telegraaf denkt zeker dat we niet zonder kunnen.

Echte vrijheid van meningsuiting bestaat NERGENS meer, degene die betaalt, bepaald.

Afgelopen week las ik ergens in een commentaar van iemand dat we zijn teruggekeerd naar het tijdperk van de "aristocratie en het plebs".En dat is zo waar. De aristocratie ( de politici en multinationals zoals Shell) kunnen en mogen alles bepalen voor het plebs ( belastingbetalers) en als je een mening durft te geven die indruist tegen die van hen, word je monddood gemaakt ( nog net niet je kop afgehakt als vroeger).

U hebt gelijk wuz is niet meer als vroeger, en zal een langzame dood sterven, maar dan zal ergens anders wel weer een soort wuz ontstaan waar je wel mag zeggen hoe je erover denkt, tot óók dié weer langzaam de nek zal worden omgedraaid. Het is triest gesteld met dit land.

Gepost door: Sabot72
Op: 20/05/2011 08:19
WUZ: Wij Uitermate Zielig, was ook een haatforum op het laatst. Dit kwam door de moderators, die goede ondergebouwde reacties weggumden omdat de waarheid nou eenmaal niet verteld mag worden. Het was een groot politiek spel waarbij er ambtenaren zijn geweest die het (pro WLDRS-anti) in kaart brachten. Vandaar de lichte veranderingen van het politiek programma naar pvv gedachten. Zoals Dutchess zegt; Het is triest gesteld met dit land! Ik zeg je,; Het wordt nog triester.... Wen er maar aan.

Gepost door: dutchess
Op: 25/05/2011 08:58
Ach heer Kroonenberg, het blijkt weer eens bewezen dat onze vrind meerdere persoonlijkheden heeft. Ik heb ooit een boek gelezen van een vrouw met 12 persoonlijkheden. Onze vrind heeft er talloze méér. Een hopeloze zaak,want met zóveel mombakkessen ben je niet meer te redden? Afschrijven dan maar?

Gepost door: Mr. Roepie
Op: 29/05/2011 17:05
Generaal, waarom staat er een stuk uit mijn artikel op uw site? Dit is volgens de regels WUZ eigendom! Ik weet niet of ik mij vereerd moet voelen over uw genomen iniatief! Het artikel is door u volledig uit zijn context getrokken! Maar, ik vergeef het u want u vecht voor uw ideologische zaak met de middelen die u ter beschikking staan en daaruit spreekt uw bevlogenheid! Waarom staan er geen artikelen meer van u op Wuz, komt u niet door de selectie heen of is het een bewuste keus van u! Ik ben benieuwd want ik worstel ook met de vraag of ik WUZ de rug toe moet keren! Fijne dag nog toegewenst. Mr. Roepie

Gepost door: Generaal P.Pardon
Op: 06/06/2011 19:32
Dag Mr. Roepie, bent u het echt?

Dank voor toestemming achteraf om uw artikel te plaatsen op zoals u natuurlijk bedoelt:

http://infohit.nl/hollandprotect/protect208.htm

Hoezo uit de context getrokken???

P.Pardon

Op: 06/06/2011 19:38
Over immigratie en islamisering kunnen WUZZERS verderlezen op:

http://infohit.nl/hollandprotect/

en

http://infohit.nl/multicul/

en op het ongecensureerde multicul-forum

http://infohit.nl/multicul/forum

Ach alles wat u eigenlijk maar hoeft te onthouden is:

http://www.multicul.nl

Gepost door: Mr. Roepie
Op: 07/06/2011 15:03
Hoog gewaardeerde Eminentie Generaal P.Pardon, ja ik ben het! Ik ben nog steeds nieuwschierig of U slachtoffer bent van Wuzz-censuur en zodoende geen artikelen meer plaats of is het een welbewuste keuze van U! Fijne dag verder,

Mr. Roepie

Op: 07/06/2011 18:32
O hallo,

Nee ik ben niet weggecensureerd. Die kans heb ik ze nog niet geboden, want sinds de sterfhuisconstructie draait heb ik geen artikelen meer ingezonden. Wat ik allemaal schreef staat er nog wel (achter de schermen). Wat er momenteel geplaatst wordt mag ook nauwelijks een artikel heten. Meer een opmerking van een alinea lang. Ik beschouw WUZ als opgeheven.

Al mijn WUZ-artikelen zijn trouwens terug te lezen op http://infohit.nl/hollandprotect

Gepost door: Peter Lang
Op: 08/06/2011 19:22
Inderdaad Generaal P.Pardon, het niveau op WUZ is om te huilen. De ene stupide poll na de andere. DE grote fout die WUZ gemaakt heeft is die polls veel te makkelijk gemaakt. Je hoeft alleen maar op een knopje te kunnen drukken (en dat kan elke randdebiel) om een "bijdrage" te leveren. Zelden verschijnt er nog een inhoudelijk en interessant artikel.

Gepost door: Peter Lang
Op: 13/06/2011 11:30
Wat oplettend van je om te zien dat ik het weer eens voorzichtig op WUZ heb geprobeerd. Wat me opvalt is dat mijn bijdrage zonder vertraging wordt gepubliceerd! Nou, dan is mijn grootste grief wel weggenomen. Dat de layout aanzienlijk minder goed is dan het oude WUZ stap ik dan maar overheen. Nu nog leren leven met die totaal nutteloze polls. Als ze die polls kunnen verbannen naar een eigen pagina, dan zou dat mooi zijn. Kunnen een paar van die randdebielen die op polls kicken lekker een beetje elkaar bezig houden. Zijn we daar ook weer van verlost:-)

Gepost door: Job Allegast
Op: 10/11/2011 13:05
WUZ heeft als face-lift gekozen voor een vertruttingsdefensief. Er is meer ruimte voor brave burgerfoto's en de echte discussie is alleen mogelijk via een kunstmatige zoutloper in de vorm van een 'redacteur' die het moet 'goedkeuren'.

Gepost door: keizer-sidious
Op: 16/11/2011 11:06
Het is idd. diep triest bij het nieuwe (nou ja nieuwe) wuz. Ik heb het verschillende malen geprobeerd maar mijn reacties worden niet geplaatst. Ondankst de tekst na inloggen van welkom keizer-sidious, zeg dan gewoon sodemieter op keizer-sidious. De oude wuz was wel mooi, maar ja zie maar een vervanger te vinden. xandernieuws.punt.nl heeft goeie artikelen alleen veel reacties komen van geloofsfanatiekelingen dat is jammer. Nou ja,misschien tot de volgende keer.

Gepost door: P.Pardon
Op: 02/03/2012 23:01
Ik vind WUZ ook een rotding. De linker kolom met nieuwe artikelen is kunstmatig heel kort (eronder staat niets) dus je artikel is zo weg, vooral door 'artikelen' die bestaan uit slechts 1 zinnetje. En de wachttijden zijn kunstmatig lang wegens de censuur dus discussie schiet niet op. Wordt afgereageerd met duimpjes. Die doen het meteen. Je kan ook niet zien hoeveel mensen je artikel hebben bezocht, zoals vroeger. Er wordt wel geklikt op belangrijk, goed, leuk en op slecht, maar het aantal bij slecht weerspiegelt vaak niet de discussie. Een paar oude wuz-verslaafden komen telkens terug. Wat doe ik hier eigenlijk?

Gepost door: Pardon
Op: 09/08/2012 22:18
Ook "recente stukken" is er tegenwoordig af. Dus terugzien wat je iemand zei, is daardoor ook al vlot voorbij, dan spreek je als het graf. Van discussie is Wuz wars: dat wordt vertraagd als radio naar Mars. We moeten erg braafjes blijven, wij burgertjes die mogen schrijven. Je tong uitsteken mag maar het achterste daarvan dat is voor Wuz weer al te TE vandaag de dag. Je zit in een gedachtepolitie-tuigje van bewaarschoolpersoneel. Doet u maar aan zelfcensuur. Advocatuur stuurt anders een factuur. Merk toch hoe sterk hun angst is voor een procedure van de Linkse Kerk.

Gepost door: OrdectceD
Op: 30/11/2012 00:31
orderpropeciadirectly.com/#jibsc

- generic finasteride , http://orderpropeciadirectly.com/#fkepp buy propecia

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |