Waar zijn de Wuzzers alpcns-II, Klaaswakker, keuleniscool , keuleniscool, carina 3, Peter351, geen gepapagaai, Peter_Amsterdam, Pazanten, Piet_purmer, Diadil, ikziehetzo, mula omar, Fijinees, Maestro1, vitasackville, HansLDDP, isravrij, peter 1958, piet12345, studentLeiden, dutchess5678, vlinderstruikje, Twiekie_66, Rosie449, Nieuwe_Ket, Wildebrasje, cosmic farts, molendijk49, HGallert,Thijs100, yarisKW, K12345, Handers, Gedaante2, esch45, keihard-de-waarheid, NostradamusEmmen, opauutstadskanoal, Willem de Zwijger, Openeyes,Vergeten Ziel 67, Rinus Purmerend, Openeyes, koloth.k, spidersnake, vdh200, refelctor, lies_limburg, fritsspits4, huub61, marjo 012, free-me, kukie 1, saartje52, baton Rouge, Maria31, The Upsetter, pietuithellevoet, Spatelaar, Abu Dhabi, zuidtirol, janbreux, Arijéh, rob225,Boxzilla, Kukie 1, steng510, G_DeGroot, Dolleby, koelie, JanAlkmaar, Fox001, ilovethewest, bertbali, hummeltje123, Hennie-Rijswijk, PaulDenHaagZuid, boonen1, Harry020, carina 3, Knertje Knurr, e.kloosterhuis@tip.nl, G_DeGroot, donk1942, P_Potter, easytarget, NonConformist, Arie Roos, Diadal, Sir Knowsalot, Gabrielle1975, Dat dan weer wel, siphra, Ellen_43, Dolleby, Henk_Weert, spuit11, balou2, generaal p.pardon en vele, vele anderen gebleven ?
Zijn ze opgepakt door de veiligheidsdiensten of konden ze hun energierekeningen niet meer betalen, vraag ik mij bezorgd af. Zijn ze met zijn allen op vakantie of is hun pc collectief op zwart gesprongen. Heeft de Wuz redactie een vermoeden en kan die meer inzicht verschaffen over deze Wuzzers, ik hoop het!
Na het in de lucht gaan van de vernieuwde site Wuz zijn deze Wuzzers spoorloos verdwenen en is er taal noch teken van deze nick-names vernomen! Een complot tegen Wuz? Zegt u het maar, ik vind het verdacht! Ik hoop dat deze Wuzzers snel een teken van leven geven zodat wij, de overgebleven Wuzzers zich niet meer ellendig voelen van bezorgdheid. Elke dag kijk ik bij de artikelen of ze zich gemeld hebben! Elke dag voel ik mij een stukje ellendiger ! Het is stil op Wuz geworden zonder de inbreng van al die mensen! Zonde
Zijn ze het slachtoffer van censuur door de overheid zoals gebruikelijk in het Midden-Oosten of hebben ze hun toetsenbord massaal aan de wilgen geknoopt!? Vragen, vragen, vragen!
Ik weet nu hoe de ouders van Maddy zich moeten voelen! Wie kan de vraag beantwoorden waarom deze Wuzzer - mensen taal noch teken laten horen sinds de vernieuwing van Wuz! Jaren en maandenlang maakten ze onderdeel uit van mijn dagelijkse wereld en kon ik artikelen en ideeën van mij toetsen aan hun stelling, mening, waardering of een luchtige opmerking. Nu heb ik een writersblock, veroorzaakt door verontrusting waar deze Wuzzers gebleven zijn! En ik ben niet de enige volgens mijn mailbox!, waar meer verontruste Wuzzers zich gemeld hebben!
Ik heb het programma opsporing verzocht aangeschreven of ze aandacht willen geven aan het plotseling van de aardbodem verdwijnen van een zeer grote groep Wuzzers! Ik maak me zorgen!
Door Wuz niet geplaatst en ik hou het daar voor gezien. Wuz is tot een site getransformeerd waar het vrije woord de nek omgedraaid word!
Mr. Roepie

/b>