| Waar het vrije woord de nek omgedraaid wordt! |
| Gepost
door : Mr. Roepie
Op: 29/05/2011 16:28 |
|
Waar zijn de Wuzzers alpcns-II, Klaaswakker, keuleniscool , keuleniscool, carina 3, Peter351, geen gepapagaai, Peter_Amsterdam, Pazanten, Piet_purmer, Diadil, ikziehetzo, mula omar, Fijinees, Maestro1, vitasackville, HansLDDP, isravrij, peter 1958, piet12345, studentLeiden, dutchess5678, vlinderstruikje, Twiekie_66, Rosie449, Nieuwe_Ket, Wildebrasje, cosmic farts, molendijk49, HGallert,Thijs100, yarisKW, K12345, Handers, Gedaante2, esch45, keihard-de-waarheid, NostradamusEmmen, opauutstadskanoal, Willem de Zwijger, Openeyes,Vergeten Ziel 67, Rinus Purmerend, Openeyes, koloth.k, spidersnake, vdh200, refelctor, lies_limburg, fritsspits4, huub61, marjo 012, free-me, kukie 1, saartje52, baton Rouge, Maria31, The Upsetter, pietuithellevoet, Spatelaar, Abu Dhabi, zuidtirol, janbreux, Arijéh, rob225,Boxzilla, Kukie 1, steng510, G_DeGroot, Dolleby, koelie, JanAlkmaar, Fox001, ilovethewest, bertbali, hummeltje123, Hennie-Rijswijk, PaulDenHaagZuid, boonen1, Harry020, carina 3, Knertje Knurr, e.kloosterhuis@tip.nl, G_DeGroot, donk1942, P_Potter, easytarget, NonConformist, Arie Roos, Diadal, Sir Knowsalot, Gabrielle1975, Dat dan weer wel, siphra, Ellen_43, Dolleby, Henk_Weert, spuit11, balou2, generaal p.pardon en vele, vele anderen gebleven ? Zijn ze opgepakt door de veiligheidsdiensten of konden ze hun energierekeningen niet meer betalen, vraag ik mij bezorgd af. Zijn ze met zijn allen op vakantie of is hun pc collectief op zwart gesprongen. Heeft de Wuz redactie een vermoeden en kan die meer inzicht verschaffen over deze Wuzzers, ik hoop het! Na het in de lucht gaan van de vernieuwde site Wuz zijn deze Wuzzers spoorloos verdwenen en is er taal noch teken van deze nick-names vernomen! Een complot tegen Wuz? Zegt u het maar, ik vind het verdacht! Ik hoop dat deze Wuzzers snel een teken van leven geven zodat wij, de overgebleven Wuzzers zich niet meer ellendig voelen van bezorgdheid. Elke dag kijk ik bij de artikelen of ze zich gemeld hebben! Elke dag voel ik mij een stukje ellendiger ! Het is stil op Wuz geworden zonder de inbreng van al die mensen! Zonde Zijn ze het slachtoffer van censuur door de overheid zoals gebruikelijk in het Midden-Oosten of hebben ze hun toetsenbord massaal aan de wilgen geknoopt!? Vragen, vragen, vragen! Ik weet nu hoe de ouders van Maddy zich moeten voelen! Wie kan de vraag beantwoorden waarom deze Wuzzer - mensen taal noch teken laten horen sinds de vernieuwing van Wuz! Jaren en maandenlang maakten ze onderdeel uit van mijn dagelijkse wereld en kon ik artikelen en ideeën van mij toetsen aan hun stelling, mening, waardering of een luchtige opmerking. Nu heb ik een writersblock, veroorzaakt door verontrusting waar deze Wuzzers gebleven zijn! En ik ben niet de enige volgens mijn mailbox!, waar meer verontruste Wuzzers zich gemeld hebben! Ik heb het programma opsporing verzocht aangeschreven of ze aandacht willen geven aan het plotseling van de aardbodem verdwijnen van een zeer grote groep Wuzzers! Ik maak me zorgen! Door Wuz niet geplaatst en ik hou het daar voor gezien. Wuz is tot een site getransformeerd waar het vrije woord de nek omgedraaid word! Mr. Roepie |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Mr. Roepie Op: 29/05/2011 17:07 |
|
| Bedankt voor alle reacties op WUZ. Ik heb er van genoten en het gaf bron tot inspiratie! Het ga jullie goed en het kan zo maar zijn dat wij elkaar tegenkomen op andere fora! | |
| Gepost door:
anthon Op: 29/05/2011 17:14 |
|
Mis jij die dan allemaal roepie ? Ik niet hoor. Laat ze maar wegblijven. Ik vind het net goed zo !
|
|
| Gepost door:
Jasterke Op: 29/05/2011 17:17 |
|
Anthon, je heb gelijk, zoalgs ik mijn vaste fans maar kan behouden ...
|
|
| Gepost door:
Puablo Krest Op: 29/05/2011 17:24 |
|
| Ik denk dat al die (ex)WUZ-zers toen ze de nieuwe lay-out van WUZ zagen spontaan onpasselijk werden en toen ze ook nog merkten dat elke reactie pas na uren geplaatst wordt hebben ze er abrupt de brui aan gegeven. | |
| Gepost door:
Abel_Amsterdam Op: 02/06/2011 21:14 |
|
| Ik denk dat bij de meeste vaste posters op WUZ de lol er af is. Sowieso lijkt 70% van deze nieuwe opzet uit polls te bestaan over de meest onzinnige dingen. De overige artikelen/bijdragen zijn niet bijzonder boeiend. Verder gaat de lol er snel af wanneer je twee tot drie uur moet wachten om een commentaar te kunnen lezen dat je hebt ingezonden. (dat wil zeggen; als het langs de zeer strenge censuur komt). Wil er iemand op jouw reactie reageren, dan ben je zo weer een aantal uren verder. Zou zonder dat wij het weten TMG zijn overgedragen aan het politbureau of aan de Chinese geheime dienst? |
|
| Gepost door:
Sander Timmer Op: 05/06/2011 16:47 |
|
| Beste lezers, ook hier waart nog steeds de geest van de zielige Anthon rond, die er kennelijk plezier in heeft míjn naam voor zijn spelletjes te gebruiken... ik zal het enige verdedigingswapen dat ik hiertegen kan inzetten dan ook steeds gaan gebruiken bij élk comment van MIJN HAND..... Zodra ik de behoefte voel 'n eigen Blog aan te maken, zal elk waarheidsminnend mens het ook kunnen herkennen als van mij :-) Ik..Anthon11...ik kan het maar niet laten Over de man die ik haast haat te praten Grijp élke kans om hem verbaal te slaan Want hij heeft mij...vind ik..wat aangedaan Dus zijk ik door en droom van m’n gelijk soms in m’n hemd...maar altijd weer te kijk Jasterke...da's logisch hé :-) |
|
| Gepost door:
Generaal P.Pardon Op: 06/06/2011 19:40 |
|
| WUZ is ontWilderd en verBraafd. Onwerkbaar geworden voor volwassen schrijvers. Meer een schoolkrantje voor de kakschool. Over immigratie en islamisering kunnen WUZZERS verderlezen op /b>http://infohit.nl/hollandprotect/ en http://infohit.nl/multicul/ en op het ongecensureerde multicul-forum http://infohit.nl/multicul/forum Ach alles wat u eigenlijk maar hoeft te onthouden is: http://www.multicul.nl |
|
| Gepost door:
Peter Lang Op: 13/06/2011 11:32 |
|
| Mr.Roepie e.a. ik heb gemerkt dat als je "normale" stukjes en reacties geeft deze zonder vertraging (zoals bij de oude WUZ) geplaatst worden. Nou, dan kan ik er wel mee leven. | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |